Skupina Esaote, je na svetovnem srečanju prodaje in trženja 2024 v Firencah, predstavila svojo novo identiteto blagovne znamke
Skupaj z izjemno prenovo na vseh področjih – izdelkih, infrastrukturi, poslovnih in organizacijskih modelih – do katere je prišlo v zadnjih nekaj letih nenehne rasti, se je Esaote odločil prenoviti identiteto svoje blagovne znamke, da bo usklajena s svojo #vizijo, #poslanstvom in temeljnimi vrednotami.
Celoten proces prenove je bil izveden z namenom ustvariti sodobnejši #logo – izraz znanosti, inovativnosti in tehnologije – in uporabiti vse elemente, ki sestavljajo identiteto blagovne znamke, da bi izrazili občutek #skrbi, #empatije in # občutljivost, s katero Esaote pristopa k vsakdanjemu delu in nagovarja ciljno publiko, da izboljša dobro počutje ljudi.
Franco Fontana, Esaote CEO
Preberite celotno sporočilo za javnost >> http://tinyurl.com/2cxv74n3
#brandidentity #healthwithcare #people #wellbeing